321
Produkti Spēles Elektra

Elektra

ImageSIA «321» pēc Latvenergo pasūtījuma un ar Nokia Latvija un SLO Latvia atbalstu ir izstrādājis otro piedzīvojumu datorspēli "Elektra", kuru spēlējot, vajadzīgas zināšanas par elektrību un elektrodrošību, kā arī prasme rīkoties neikdienišķās situācijās. Tā atbilst Quest (meklējumi laikā) tipa datorspēlēm, un paredzēta bērniem vecumā no 8 līdz 16 gadiem un to var spēlēt latviešu, krievu un angļu valodās. Tā neatstāj vienaldzīgus arī vecākus.
Read More
Datorspēle izstrādāta 2004.gadā un tā nav paredzēta datoriem, kas  izmanto  Windows VISTA  operētājsistēmu.

Spēles lietošanas pamācība

Spēli vada ar datorpeli. Priekšmetus paņem, tiem uzklikšķinot. Tos var pārbīdīt pa spēles laukumu, novietojot uz kāda no spēles elementiem.

Spēlētājs uzdevumu saņem īsziņas veidā mobilā telefona ekrānā. Ja dienas uzdevumi ir izpildīti, spēles varonis var iet gulēt, un nākamā diena iesākas ar jaunu uzdevumu.

Par katru veikto uzdevumu spēlētājs saņem punktus - atkarībā no tā, cik pareizi un ātri viņš ir rīkojies. Par pieļautajām klūdām spēlētājs saņem soda punktus. Iegūtos un zaudētos punktus uzskaita un parāda paneļa labajā pusē.

Vienlaikus tiek uzskaitīta arī patērētā elektroenerģija. Spēles laukuma apakšējā daļā ir panelis, uz kura atrodas elektrības skaitītājs - jo vairāk elektroierīču ieslēgts, jo ātrāk tas griežas; ja kādā telpā nepareizi lieto elektroierīces - spēlētājs saņem brīdinājumu vai tiek izsisti drošinātāji.

Uz šā paneļa atrodas arī spēka skala, kas uzrāda spēlētāja resursus - izsalkumu, slāpes un tīrības pakāpi.

Vēl uz paneļa atrodas zilais laukums, kurā redzams rokā paņemtais priekšmets (vienā reizē iespējams paņemt tikai vienu priekšmetu), un zaļais laukums, kurā parādās kabatā ieliekamie un līdzi paņemamie spēles laikā lietojamie priekšmeti (kopējais skaits nepārsniedz 9 lietas).

Uz spēles paneļa atrodas arī mobilais telefons, kura skaņas un gaismas diodes signāls paziņo par īsziņas saņemšanu. Uzklikšķinot kabatai, telefonu palielina vai samazina. Īsziņu veidā saņem informāciju par veicamajiem uzdevumiem. Ja ir neskaidrības par turpmāko spēles gaitu, spēlētājs pats var sūtīt īsziņas ar jautājumiem (atbilstoši katrā ainā darāmajam ir doti jautājumu un atbilžu komplekti) un saņemt atbildes.

Ar mobilā telefona funkciju palīdzību ir iespējams mainīt mūzikas tēmu, uzstādīt zvana toni un skaļumu, ar iebūvēto digitālo fotokameru spēles laikā ir iespējams fotografēt.

Šajā telefona modelī vēl ir iebūvēts mazs lukturītis, ko var izmantot kā gaismas avotu, kad nav ieslēgta gaisma. Lai to ieslēgtu, uz telefona ir jānospiež poga *.

Spēlēt

Datorspēli "Elektra" var lejupielādēt šeit(apmēram 25 MB)

Elektra internetā


Delfi.lv - ‘Latvenergo’ laiž klajā izglītojošu datorspēli skolēniem

Apollo.lv - «Latvenergo» piedāvā spēli bērniem «Elektra»

Labākie rezultāti

2004.gada 30.novembris bija pēdējā diena, kad pieņēma spēles rezultātus. Internetā reģistrēto spēlētāju skaits palielinājies līdz 4770 (pārstāvētas ir 557 Latvijas skolas). 2000 punktu robežu izdevies pārsniegt 116 konkursa dalībniekiem.

Reģistrēti šādi labākie rezultāti:
2545 punkti – Saldus rajonā,
2539 punkti – Saldus rajonā,
2538 punkti – Saldus rajonā,
2482 punkti – Rīga,
2462 punkti – Valkas rajonā,
2455 punkti – Saldus rajonā,
2444 punkti – Daugavpils rajonā,
2444 punkti – Jelgava,
2432 punkti – Kuldīgas rajonā,
2428 punkti – Kuldīgas rajonā,
2416 punkti – Daugavpils rajonā,
2409 punkti – Bauskas rajonā,
2405 punkti – Aizkraukles rajonā,
2401 punkts – Bauskas rajonā.

Vēl Latvenergo konkursam iesūtītas vēstules ar vairāk nekā 800 pareiziem rezultātiem, kas nav iekļauti šajā sarakstā.
Balvu izlozes rezultātus meklējiet www.latvenergo.lv.
Paldies par atsaucību...